måndag 5 april 2010

Påsksemester

Det är påsk och det är ledigt, ja ledigt från dagis alltså. Jag, Husse och Matte är på besök hos Mattes föräldrar. Då blir det en tur ut till Hissö och i härligt väder. Men det är något som stör friden. Knack knack knack, vem där?

Jasså, bara hacke.

Det var mer som störde min härliga vistelse. Det låg något elände på sjön. Så jag kunde inte bada. Jag blev så sur att jag skällde ut isen!

Efter noter blev isen utskälld, men den gav inte med sig.

Husse, kan du fixa bort isen, så att jag får bada?

Inte ens om jag plockar fram mitt "evil eye"?

Ok, ok, jag skämta bara. Jag är snäll.

Eller hur, jättesnäll!

Får väl springa och leka lite istället, då.


Hoppas att ni alla har haft en underbar påsk! Imorgon är det dags för dagis igen. Hoppas att jag får leka med Nova och inte sitta i löprummet längre.... fast det blir nog en vecka till.
Tass på er alla,
Vessla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar