söndag 10 januari 2010

Isskylan fortsätter

Det är fortfarande tokkallt ute. Jag funderade ett tag på att ta fleecen på mig. Varm och go.

Men den är lite lång i benen, så det blir liksom lite halt.

Till slut valde jag att köra min vanliga taktik istället. Vara tokig.


Läckra mönster i snön har det blivit.

Mysigt att doppa nosen i snön.

Titta extra noga. Jo, jag är lös! Jag har fått fortsätta att träna lös en hel del och springer runt och njuter av friheten.

Vi hade till och med ett störningsmoment jämte oss.

Men jag rymde bara en gång och då tog jag ett rejs upp mot snowboardarna, men när jag kom nära dem så vände jag faktiskt och tokrusade tillbaka till Husse.


Tass på er alla, hoppas att snön ligger kvar ett bra tag till, men att temperaturen blir lite vänligare. Jag tycker att det börjar bli dags för en träff med mina kompisar igen, men Husse och Matte säger att det är ingen idé så länge temperaturen är -10 och lägre, eller det blåser halvstorm.
Vessla

1 kommentar:

  1. Vi håller helt med både Vessla o Tvåbeningarna, saknar träffarna jättemycket o träningarna men det är för kallt för att ses i flera timmar, man har ju ingen bil med stående vämre i o tyvärr ingen uppvärmd hall att träffas i *grrr*

    OM jag någonsin vinner o flyttar på landet gissa vad jag ska skaffa då???

    Mixa har fått ett fuktsår ( ja sjukt mitt i kylan) så hon har fått min ena fleece med avklippta armar, hon är inte helt nöjd med detta.
    Ha en bra vecka så får vi höras snart
    KRAM

    SvaraRadera