måndag 21 november 2011

I söndags blev det lite mysig träning på hemmaplan. Vi hade tänkt åka till klubben, men Husse hade ont i nacken, så det blev lite mindre seriöst istället. Försökte fånga Husse och Vessla på bild och så här söta var de. 

Och så en lite mer uppstyltad bild, men den blev jag riktigt nöjd med. Sötnosar! 

Vessla bjöd mest på konstiga miner. 

Oavsett vad hon gjorde så fulade hon till sig.

Hon var riktigt duktig på platsliggningen i alla fall. Det syns kanske inte så tydligt på bilden men bakom planket var det en liten kille med sin pappa som spelade fotboll. Och ganska ofta sköt de bollen rakt in i planket precis bakom Vessla, men hon låg lugnt kvar med huvudet i backen. Lite smått störd blev hon istället av att det gick människor framför henne. Då var hon mer nyfiken och ville kika till läget lite.

Uppsatt inför en inkallning... och jodå, hon har ytterligare en min.

Husse orkade med lite kamplek i slutet och Vessla kämpade på.

Helt otroligt väder var det. Riktigt varmt i solen, och Vessla blev varm i pälsen. Det märktes att värmen tog udden av hennes energi. 

1 kommentar:

  1. Tjenis

    Ja söndagen var en konstig väderdag, hade det varit i mars hade jag sagt åhhhh så härligt. Men ja bättre me sol än dimma o tråk iaf.

    Jag funderar på om vi ska ha nån decemberträff? som de e nu kan man ju vara ute... men tänk :-) om det blir snö. Fast i söndags hade det varit bra me en träff i det vädret DET måste jag erkänna

    Ha en bra dag

    SvaraRadera