söndag 1 november 2009

En kort uppis

En kort liten uppdatering med en filmsnutt. Jag har blivit frisk igen och har fått vara på dagis sen i måndags. Tyvärr har jag varit lite ensam. Mina kompisar har varit sjuka, så jag har varit lite ynklig. Hoppas verkligen att de har återhämtat sig nu så att jag får någon att busa med i morgon. Matte hade lite panik över den här videon. Den var visst uppochner på hennes dator. Förstår inte riktigt vad hon pysslar med. Men jag hoppas att den ska fungera nu ;o)

Under helgen har det blivit lite bus på planen och lite lek. Jag fick chansen att springa lite lös och jag rymde bara några gånger. Hälsade på lite tanter som gick vid sidan av planen. Var ju tvungen att kolla om de möjligen hade någon hund gömd hos sig.

Husse och Matte har jobbat tokmycket på sista tiden. Blir knappt någon tid över till mig alls. Jag har tur om jag får en kvällskiss om dagen. Jag tror att jag sak börja kräva lite mer snart.

Ha det så gott alla glada,
tass på er,
Vessla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar