söndag 27 december 2009

Jul och snö

Det kom till sist lite snö som t o m låg kvar över julhelgen. Vessla var inte sen att bli glad.

Hon poserar både åt höger och åt vänster.

Sen måste man ju springa lite mellan varven också. Ett par gånger rymmer hon och drar rejäla repor, men kommer tillbaka till oss iaf. Det går lite framåt och bakåt med rymmandet kan man väl säga.

En stor pinne har blivit lite mindre och går att ha lätt i munnen.

Ett rejält race blir det också, fångat på bild.

Ibland tittar t o m ljuset fram och då blir det fina bilder på tjejen.

Pinnen i dess orginalskick, lite roligare men svårare att springa med.

Hopp med stav, stavhopp alltså, fast mer på längden.

Nej, Husse jagar mig, bäst att springa bort.

Sen fastnade pinnen i ett träd, jag ska ta ned den, biter ner hela trädet om jag så måste. Kom ned!

När man sjunker ner lite i snön så ser man inte så långbent och smal ut, känt fotomodelltrick. Kan rapportera att min vikt efter julhelgen ligger på 30 jämnt.

Sen blev det lite snöbus på slutet och även det kom med på bild. Får jag skaka nu?

1 kommentar:

  1. Ingrid "Tinka" Carlsson20 januari 2010 kl. 11:07

    Vilken underbar bild på Vessla.
    Vilken fotograf ni är.....
    En sån skulle jag behöva.
    Kram Tinka.

    SvaraRadera