måndag 7 december 2009

2:a advent

Har det tydligen varit. Jag vet inte, men jag har hört att vi väntar på något. Hmmm... undra vad det kan vara. Hade dock inte så mycket tid att fundera på det under helgen som gick. Vi hade besök hela helgen. Husses bror med fru och tvillingar var på besök. Jippy! Jag fick massor med godis, för de ville mata mig! Hade med sig eget godis till mig till och med. Bra grabbar det där!

Vi delade plats i soffan och jag snodde mig ett par pussar!

Visst är vi lite söta. Vi ligger och tittar på Katten Gustaf.

Jag fick klappar och kel.

Men Konrad fick jag inte ta, trots att jag lovade att vara försiktig. Hmm... de påstod att jag hade för stora tänder och för mycket dregel.

På söndagen när alla hade åkt hem bakade Husse och Matte en massa pepparkakor. Jag fick faktiskt smaka ett minityrhörn från en kaka. Helt otroligt. Gott var det.

När tvillingarna åkt vågade Panda sig fram igen. Då fick han fungera som substitut och jag lekte med honom istället.


Det var allt från mig den här gången. Jag har hört det talas om hoffeträff nästa helg, men jag vet inte om jag vågar lita på det än. Hoppas hoppas! Känns som om det var länge sen jag fick träffa mina polare.

Nu ska jag fundera på vad vi väntar på... kan det vara SNÖ? Jag hoppas! Eller tomten? Hmmm... undra om han har med sig något gott i år, eller bara mjuka paket. Kanske är det kvällsmat vi väntar på. Ja, tack! Det tar jag gärna. Redan nu, behöver inte vänta, tycker jag. Hmm... jag återkommer när jag vet vad vi väntar på.

Tass på er alla,
Vessla

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det blir av, om det bara blir några få så kanske vi kan ses på kungälv utan att det kostar 500, tanken var att det skulle bli många o man kunde gå in.
    Har inte hört av det adnra gänget på ett tag så jag hoppas att dom fortfarnade är på.

    Ska jaga nån o se hur det ligger till
    Men jag tycker helt klart att vi ska ses. länge sen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hmmm blev inte kasnke som det skulle

    det är Patricia som skrev

    SvaraRadera