fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13:e.

Fast det har väl inte varit någon speciell otursdag åtminstone inte än så länge. Det har varit fint väder, kallt, men klart. Skönt att äntligen få lite sol! Jag och Matte gick en koppelpromenad i skogen. Jag spanade och nosade och kämpade och försökte få tag på de där rådjuren mest hela tiden, men Matte hängde som en dövikt i kopplet, hur lätt är det då? Sen hade hon den där kameran med sig också, så hon skulle ju bara stanna och fotografera hit och dit. Gissa vem som fick agera modell? Titta hit!

Nej, lite mera hit.


Jag fick leta godis i träd, både högt och lågt. Allt för att jag skulle glömma bort de där potentiella rådjuren. Ha, trodde hon verkligen på det. Jag käka upp godiset och sen vände jag upp nosen igen för att få vittring på rådjuren! De är mina favoriter, näst vissa hundar visserligen.

Nu ska jag ta och träna Husse lite. Det blir nog lite fot och hit och ingångar och sån träning idag. Känner att han nog ska klara av det idag. Vi får väl se.

Nospussar på er alla,
Vessla

2 kommentarer:

  1. Hej o god morgon!

    Visst var det ett underbart väder igår, och ser ut som det blir bättre idag *ler*

    Idag tänds grillen o vi skall njuta i fulla drag, så synd att ni inte kunde komma

    Hoppas att ni får en minst lika trevlig dag i solen

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för hälsningen i gästboken, vi hade det så sjukt härligt.

    Hoppas eran dag bestod av mycket sol o ute?

    Nu e min sida uppis mega jobb var det men nu dröjer det innan jag gör bort mig med att börja göra pratbubblor för jösses vilken tid det tar....

    Kram får höras snart

    SvaraRadera