torsdag 5 februari 2009

Tråkigt med sjuk Husse och Matte

Tråkigt med sjuklingar hemma. Förut var Husse sjuk och jag fick ligga i sängen och hålla honom sällskap.


Sen vart Matte istället dålig. Och jag fick återigen ligga i sängen men nu fick jag hålla Matte sällskap istället. Nog för att det är trevligt att ligga i sängen, men att bara ligga i sängen är inte så roligt.


Men häromdagen var det fint väder och både Husse och Matte mådde hyfsat, så vi gick ut på en gemensam promenad. Titta till och med solen sken!


De påstår att jag blivit smal som en räka, hmm... titta inte på bilden nedan. Matte säger att det är bevis. Hmf!


Men jag är fortfarande lika söt, eller hur?!


Jo, just det. Jag fäller en massa just nu också, och i samband med det blev jag alldeles vitfläckig.

3 kommentarer:

  1. Vitfläckig?? Hur fäller eran räka egentligen=) Kram

    SvaraRadera
  2. Jasså ni önskar fram löp.. Alla andra brukar väll inte vilja ha dem=) FÖrutom de som skall para då förstås! Hoppas vi syns snart. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas husse och matte har kryat på sig säger Arras och Ayla med familj. Ha en bra helg.

    SvaraRadera