torsdag 24 maj 2012

Årets första...

I går kväll blev det en tur till Gmbk, trots att det var ungefär 28 grader. Trots värmen så var Vessla ganska bra med på träningen. Jobbade på lite länkar igen. 

Länkade läggande under gång (som blivit bättre av att slippa uppsättandet) med framförgående och lite linförighet.

Fin kontakt under gången fram till läggandet.

Några varv med platsliggning hanns också med.

Men i kväll orkade hon inte hålla huvudet i backen, flås flås flås ;o)

Ge mig vatten!

Bläh för den här värmen! säger Vessla

Passade på att låna en av tjejerna som hjälpte till med träningen och fick en inkallning in på planen för att träna ingången. Vessla var med bra.

Som belöning för en bra träning så åkte vi till Sisjön och Vessla fick chansen att bada.

Hmmm... ska jag hoppa i?

Eller gå i lugnt?

Jag hoppar i!

Ett par små simturer tog hon helt frivilligt. Var nog riktigt skönt att få svalka sig.

Skönt att få till en bra träning, trots värmen. Och härligt att fröken fick bada efteråt. I kväll blir det nog en tur till Kallebäck för lite mer platsliggningsträning.

1 kommentar:

  1. Tjenare, ja nu e det sommar.. eller sommarvärme iaf. Både på gott o ont, våra träningar har blivit simträning och lek i vatten. Fast det är nog bra me bra träningar o inte som sist. Ikväll så ska vi ta till Std o träna, tänkte ta vägen om vattnet på hemvägen. Tror jag. Sen ska jag uppa hemsidan ikväll me lite oxå.
    Tjipp o hej

    SvaraRadera