tisdag 1 september 2009

Vilken underbar helg vi har haft. Det har blivit många hoffepussar. Här Vixxie som pussar Sandra. Mycket träning och god mat. Nyttiga lärdomar och tokiga hoffar.

Viska som ligger utanför tomten och vaktar ;o) Viftar på svansen menar jag.

En mycket liten hoffe, eller? Olof Mellberg, Idas Papillon.

Vicko som tittade förbi som hastigast på fredagen. Hans Matte var tävlingsledare.

Så blev det lite poseringsbilder tagna. Först Rista.

Xienna


Reiki som dagen efter vi åkt hem födde 4 valpar.



Vixxie

Vinna


Niva

Vessla


Sandra sitter och funderar i slutet av lägret.

Och så avslutningsvis en bild över den underbara naturen. Det är ju inte konstigt att man blir lite sugen på att flytta norrut.


Vi vill tacka alla för en helt underbar lägerhelg. Tack för alla tips och råd. Hoppas att vi lyckas följa dem ;o) Resan hemåt gick förvånansvärt bra. Något trötta var vi förstås, men efter att vi stannat och ätit mat hos Björns föräldrar var vi pigga hela vägen hem.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jättekul att se så mycket fina bilder ifrån lägret! Speciellt glad blev jag av att se Reiki på kort. Jag har inte träffat henne på över två veckor... Kan jag få kopiera bilderna på henne? De var väldigt bra!

    Hälsningar Camilla/Reikis matte.

    SvaraRadera
  2. Självklart får du kopiera bilderna. Säg till om du vill ha någon av dem i full storlek för i så fall kan jag maila dem. Behöver bara en mailadress i så fall.
    /Pia

    SvaraRadera