torsdag 26 juni 2008

På äventyr i blåbärsskogen

Tog en promenad med Vessla och tänkte att vi går en sväng i skogen och spanar efter lite blåbär. Jag hade tänkt att Vessla skulle få springa lite lös och bli av med lite extra energi, men så följer Panda med rakt ut i skogen. Han hade inte en tanke på att vända hemåt istället. Så Vessla fick gå kopplad istället. Det börjar komma blåbär. Hittade några stycken att smaka på. Vessla blev lite nyfiken på vad jag gick och åt för något, så jag visade henne vad det var, men sa även till henne att vill hon ha så får hon plocka själv. Så det gjorde hon. Men jag tror att pinnarna var intressantare än så länge...

1 kommentar:

  1. God morgon!
    Mina äter med blåbär och smultron själva. Mixa brukar ta sig några vinbär oxå när det finns. Himla trevligt med blandkost *ler*

    Ha en trevlig helg

    SvaraRadera