torsdag 5 juni 2008

Skyldig eller inte?

När Husse steg upp på morgonen möttes han av den här synen i vardagsrummet. Vad har den där katten pysslat med egentligen undrade han.


Hehehe, skrattade Panda.


Men sen la han sig och såg väldigt oskyldig ut och sov.


Och oskyldig var han. För när Husse väckte mig på morgonen innan han skulle åka till jobbet, så sa han: "Kolla kameran och se vad din katt har pysslat med under natten." Men eftersom jag under natten hade jag vaknat av att Vessla höll på och busade med något i vardagsrummet och då hittade henne liggande mitt i högen, så visste jag ju att katten var oskyldig. Vessla kröp ihop och såg riktigt skyldig ut när jag tittade på henne. Sen försökte hon börja tugga lite till på papperstussarna, men då skickade jag henne in i sovrummet och bädden. Så det var ju tur för katten att jag visste att han var oskyldig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar