lördag 19 juli 2008

Inställt tills vidare

Hade tänkt använda lördagen till att göra massa nyttiga och roliga saker. Dels måla om och fixa lite inomhus och dels köra något spår och kanske lite svampsök med hunden i skogen.

Jag kom så långt att jag satt en skruvmejsel mot en list som skulle tas ner för att målas så smärtade det till i ryggen - sådär att man bara vet att det inte kan vara något annat än ryggskott. Började inte så farligt men jag tänkte ändå att jag lägger mig en stund för att se om det går över. Kändes inte så illa så efter ett tag reste jag mig upp (eller försökte iaf) för att testa lite. Kom väl nästan halvvägs innan panikontet satte igång - suck - bara att flytta sig till sängen med en dos zon-salva och värktabletter. Nu 5 timmar senare är det lite bättre, såpass att jag kan röra mig från rum till rum men inte så mycket mer. Jaja, bara att härda ut men jag blir ju så rastlös direkt, zappar mellan tv-kanaler, refreshar samma internetsida ett i ett osv. Får väl iaf göra ett försök att ta det lugnt, men är man som man är är det inte så lätt alla gånger...

Tur att man har en söt Matte som kan ta hand om mig och hunden iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar