fredag 21 november 2008

Några bilder som låg i kameran.

Dags för lite bilder igen. Blir alldeles för lite sådant under denna mörka tiden. Så här kommer lite bilder från förra helgen. Husse håller på och bakar bröd och får visst hjälp av en nyfiken lite tös.

Får man smaka lite, Husse?

Tydligen inte. Fast på det där hållet så hjälpte inte tratten så mycket...

Jo, en gång för ganska länge sen så presenterades Vesslas leksak tuppen. Så här såg den ut då.

Inte så mycket kvar av den där tuppen längre. Men det går fortfarande att leka med den. Här ligger Vessla i Husses famn i soffan och de har dragkamp om tuppen.

Min tupp, säger Vessla. Nej, min tupp, säger Husse.

Jag ska dra den ifrån dig!

Hmm... Husse helnöjd. Han vann visst tuppen, men Vessla hämnas direkt och säger, då tar jag dig istället!

2 kommentarer:

  1. God kväll och tack för härliga kort, jag sitter här o ler för mig själv... superhärliga som sagt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga kort. Skönt att hon börjar bättra sig igen, alltid jobbigt när de inte är ok. Här är allt under kontroll. Ha det så bra tills vi ses igen och sköt om tösen. Hälsar Arras och Aylaflocken från Träslövsläge

    SvaraRadera