tisdag 18 november 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad. De regler som gäller är: Länka till den person som utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de blivit utamande genom att lämna en kommentar på deras bloggar. 

Här kommer mina sju saker om mig själv:
  • Jag gillar att lata mig i soffan, med huvudet på ena armstödet.
  • Husses använda strumpor är en favorit. Lämnar han dem framme snor jag dem och han får leta efter dem i min biabädd.
  • På kvällen när Husse och Matte borstar tänderna kommer jag och vill ha tandkräm, och jag protesterar inte ens mot att få tänderna borstade.
  • Jag äter allt jag kan få och gärna lite till. Även antibiotika går ner som om det vore godis.
  • Jag blir tokig om jag får möjlighet att hälsa på människor. Då kan jag inte stå still utan hela jag svänger fram och tillbaka och upp och ner. Jag ylar i högan sjy varje dag när Husse kommer hem från jobbet.
  • Ofta på promenader får vi sällskap av min lilla storebror. Han springer med oss, ofta går han jämte oss, men ibland skuttar han ut i skogen och jamar högt. Matte säger att han har en bättre följsamhet än vad jag har när jag går lös.
  • Jag dyker väldigt gärna när jag badar, så att bara en strimma av ryggen syns, däremot så tycker jag inte om att duscha inomhus!
Då de flesta hoffar jag känner redan har fått den här utmaningen, så utmanar jag inte så många nya. Usca har jag dock inte sett något från, och jag tycker ju att syster Vinna också kan få anta utmaningen. Och sen förväntar jag mig även att Mamma Ida svarar på utmaningen ;o)

Tass på er alla,
Vessla

2 kommentarer:

  1. Hej på er...
    Utmaningen kommer inom kort, har varit in och uppdaterat lite på bloggen....
    Kramisar på er....
    Nu lär jag ta och fundera lite på vad Vinna har för egenskaper...Thihi...!!!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag lånat mattes blogg så jag har kunnat svara på utmaningen! :)

    Kram på dej busdottern!

    mamma Ida

    SvaraRadera