lördag 22 november 2008

Tråkig Husse

Min Husse har blivit ännu tråkigare! Han var kanske inte så kul till att börja med men nu har han börjat jobba typ dubbelt så mycket. Hela dagarna på jobbet, halva kvällarna och mest hela helgerna. Jag förstår inte varför han ska jobba och jobba och jobba. Han svamlar något om pengar som måste tjänas och karriärer och kompetensgrupper som måste ledas och föredrag på konferenser... bla bla bla. Men jag då?

Kanske om jag springer iväg någon dag och biter hans chefer i näsorna så kanske han har mer tid över sedan ;-)

Fast å andra sidan, de stunder han spenderar med mig är kanske lite bättre nu än innan. Korta ryck med mer fart, glädje, lek och precision liksom. Det är ju iaf bra.

1 kommentar:

  1. Gud va stor eran dama har blivit. Får nog trycka ner henne litte på höjden*skratt* Verkar tillhöra hoffarna att leksaker inte skall hållas hela.. Antar ni sett på bloggen om fåret, den nyaste leksaken. Halshuggen, ben kapade och helt platt*skratt* Å du Vessla.. Nyttja tiderna med Husse.. det är nog bara tillfälligt detta! kram

    SvaraRadera