måndag 12 maj 2008

Bibeln är här

Vessla låg och tuggade så sött på en pinne igår, att jag bara var tvungen att lägga mig ner på asfalten och ta några foton på henne.


Jag har börjat läsa bibeln nu, ja klickerbibeln alltså, lydnasträning i teori och praktik. Vi fick möjlighet att köpa den i lördags, och läsandet har börjat. Än så länge är det mest en repetition från gamla etologikurser. Jag förväntar mig ganska mycket från den här boken, får väl återkomma senare och berätta om den uppfyllt det jag förväntat mig. Än så länge verkar den bra.

1 kommentar:

  1. OM den hade kommit ut en utav alla gånger tidigare den skulle kommit hade jag oxå köpt den. Är fortfarande lite sugen, men i och med att jag inte följer det tänket slaviskt så känns det lite dyrt. Man kanske skulle kunna få kika litte i den på någon träff?!*blink,blink*=) Kram

    SvaraRadera