lördag 30 augusti 2008

Kräkhoffe

Under natten var Vessla inte lika toppen som hon varit under dagen. Medan vi låg och sov smet hon ut i vardagsrummet och fick tag på en tub hu(n)dkräm, som hon pulveriserade i soffan. Smetade ut salva över kuddar och filtar. Och sen började hon kräkas. Hon var säkert uppe 5 gånger och kräktes på golvet, i soffan, på mattan, på golvet. Sen tog jag ut henne på en liten promenad och när vi kom in så kräktes hon återigen på golvet. Som tur är återhämtade hon sig och mår bra idag.

2 kommentarer:

  1. tänk om dom ändå kunde koppla ihop spya med hudkrämen*önskedröm* Tack för en toppen dag. Skulle man få tar jag gärna imot kort på mindi lr mig å mindi ihop kanske om du fick till några bra på oss! Kram på er

    SvaraRadera
  2. Hej på er...låter som vessla inte haft sån trevlig natt...stackarn..
    Ja jag vet att ni väntar på att få veta vad vi sysslar med...men vad f-n...min tid hinner inte med riktigt...ska hinna med det snarats...vi har iaf börjat appellen och vi har som mål att ha en officiell tävling för gruppen på försommaren....ska upp på tisdag för lydnad & Spår.. och lika på onsdag för allmänlydnad..så nu du björn får du ligga i...thithi...vi kommer på fredag eftermiddag..åker ca 14,00 hemmifrån..ska verkligen bli kul att få träffa er igen....
    Många kramar på er..
    Ps, det kommer mer bilder från fjällen...men jag hann inte lägga in fler...men den som vänar på något gott väntar aldrig för länge...thi thi...

    SvaraRadera