fredag 29 augusti 2008

Matte har en ny leksak...

Matte har skaffat ett nytt objektiv till kameran. Så nu vill hon testa det, mest hela tiden. Och gissa vem som måste ställa upp och vara fotomodell? Mmm... just det. Jag.


Till en början kan det ju vara rätt ok, visserligen. Jag får stå och titta ut från verandan och spana än hit än dit.


Men efter ett tag börjar det bli rätt tråkigt...


... när man liksom inte får vara ifred alls. Hela tiden kommer den där linsen och sticks upp i ögonen på en.


Tycker den där katten kan komma hem från skogen nu och ställa upp ett tag som modell. Jag vill faktiskt få vila ifred nu!

Tass på er allihop!
Vessla

2 kommentarer:

  1. Å har du oxå skaffat nytt objektiv. Jag har ett beställt som skall komma på måndag. Vad har du skaffat för ngt? Jag har skaffat ett 70-300mm. Härligt att kunna ta kort på något långt ifrån=)
    Hade ni gått kurs där på GMBK för klubben eller var det där ni höll till med Canis kursen? Läste på deras hemsida å de kostar ju en del, men jag gilla att de hade krav på ekipagen som skulle in i tävlingsgrupperna. Gynnar ju alla lixom. Hade vart litte intressant att testa, men för långt att åka å för dyrt! Syns troligtvis på söndag. kram

    SvaraRadera
  2. hihi.. vi skrev nog faktiskt samtidigt till varandra. Sicken tanke överföring=) Ja det ser ut som om vi kan söndag, men vill inget lova fören vi står där.
    du kanske kan tänka dig att skicka ditt nummer över mailen för OM man kör vilse*lol* kram

    SvaraRadera