fredag 1 augusti 2008

Våran lilla plutta...

Tror snart att Vessla har tappat all päls, men det faller fortfarande stora chunks av päls från henne dagligen. Tänk om man orkat städa lite ibland åtminstone ;o) Hon växer också fortfarande och nu är hon uppe i stolta 32 kg, så hon har lagt på sig två kilon sen semestern började. Fast med tanke på värmen och passiviteten så är det väl inte så konstigt. Det blev några foton häromdagen och här kommer några av dem. Själv tycker jag att hon börjar se mer vuxen ut nu. Mattes "lilla" snygging.


3 kommentarer:

  1. Hej på er mina vänner...
    Söt hon e tjejen då...
    Gud så lika dom är nu då...nästan kusligt...har inte fått inetnet än...och jag börjar snart bli arg..har inte kunnat uppdaterat nått på jättelänge..inga bilder eller nått...men snart så...hoppas jag..saknar er i massor och hoppas vi ses snart...Lycka till nästa helg i vimmerby...många kramar från Sandra & Vinna.....:)

    SvaraRadera
  2. God morgon!

    Bara för att det regnar så hoppade jag på att jag blev utmanad och med det så valde jag ER att utmana så läs i min dagbok.

    Ha en bra dag

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för en superdag igår!
    Vessla är en riktigt härlig och mysig "liten" spelevink. Där har Ni fått något att jobba med, men som ändå är på hugget.
    Det var nyttiga tips Ni kom med och det märks att Ni gått bra kurser! Det var lika givande för mig, som jag hoppas att det var för Er.
    Precis som jag sa, så fick jag "skäll" av dotra när jag kom dit och berättade att Famos nöp till. Då skulle jag ha satt fast honom någonstans direkt, så att han inte fick vara med och som vanligt har hon rätt. Det är det enda som är effektivt för att han ska lära sig!
    Trots nypet, som jag ber om ursäkt för idag eftersom jag glömde det igår, så är jag mycket nöjd med resultatet av tandvisningen. Såpass "bra" har det aldrig gått med någon karl tidigare.
    Om det blir fler tandvisningar med nå'n karl, ska jag låta bli att klicka när han morrar. *Fniss*
    Om Ni träffar Lena G, så hälsa henne från mig och fråga oxå om hon kommer ihåg Famos.
    Ha det så gott!
    Ps/ En liten varning efter att jag läst om turken. Lämna aldrig över Vessla till någon annan som vill demonstrera något, för då kan Ni få allt Ni jobbat för sabbat. Vill dom visa något kan dom göra det med sin egen hund./Ds

    SvaraRadera