måndag 4 mars 2013

Utflykt till universitetet

Idag har vi varit på utflykt! Vi hälsade på några ur min klass på Göteborgs universitet. Som vanligt med  skolan, vet man aldrig om föreläsare håller tiderna eller inte, och idag hade vi riktig otur. Föreläsaren drog över nästan 30 minuter, och hela deras rast försvann ;o( Men vi hann träffas någon minut och säga hej i alla fall. Diesel och jag får ta en tur igen upp till universitetet och hälsa på någon annan dag. 

På hemvägen var Diesel riktigt trött. Han somnade faktiskt jämte mina fötter på golvet på spårvagnen. Söt! På vägen dit träffade vi 3 småtjejer, runt 10-12 år tror jag, som fick hälsa. De var överlyckliga och Diesel tyckte att de var helt ok, speciellt den av dem som hade hund själv. Hon visste precis hur man ska klia så att det känns så där extra gott!

1 kommentar:

  1. Jag kan tyckta att sånt som att dra ut på tiden är arrogant, va e det som säger att han har rätten att äga andras tid? Folk ska vidare till nästa lektion, hämta barn eller bara klia sig i navlen. Men tur det inte var så himla kallt iaf :-)

    SvaraRadera