lördag 23 februari 2008

Glömde ju...

... säga att jag ställde mig på vågen och helgens matchvikt är 20kg jämnt.

På kvällen idag fick jag ett pass med targetträning. Jag studsar iväg och slänger en eller två tassar på ett grytunderlägg. Får jag inget klick då, så blir jag ganska förvirrad och tittar uppmanande på Matte. Fast jag tränar mycket hellre med en annan target, KATTEN, men då klickar de aldrig :o(

Husse och Matte säger att de har anmält mig till en klickerkurs, som börjar i mars. Då ska vi lära oss att klicka och äta godis har jag hört. Nu laddar jag mest för morgondagens hoffeträff genom att tugga på ett ben som från början såg ut som ett stort kycklinglår. MUMS! Ett tag trodde jag att jag faktiskt fick ett ben från kalkonen som Matte lagat idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar