måndag 25 februari 2008

Lite träning och miljö/social-träning

Husse kom hem från jobbet medan det fortfarande var ljust ute, så vi fick ett gemensamt träningspass. Idag tränade vi bland annat på fotgående och jag börjar förstå vad han vill. Jag gick jämte Husse och tittade upp på honom och Matte stod jämte och klickade när jag gjorde rätt. Det blev massor med klick och godis. Så vi var nöjda alla tre.

Efter kvällsmaten så blev det en sväng i bilen. Ner till stan. Jag gnydde en del i bilen. Det är inte så roligt att åka i stan för bilen svänger så mycket och stannar och startar nästan hela tiden känns det som. Men sen fick jag göra något roligt. Jag fick traska på Avenyn! Jag gick så stolt så. Svansen svängde som bara den, speciellt när det var någon som tittade på mig. Vid ett tillfälle mötte jag en sån där liten person, under 1 meter lång och den hade en glass i handen. Skojjar du att jag blev glad, vilken chans. Men Husse lät mig inte komma fram :o( Strax därefter mötte vi någon som pratade till mig och sa att jag var gullig och söt, och då blev jag alldeles tokig och började hoppa på bakbenen, men inte heller nu fick jag komma fram och hälsa :o( Men det var skoj att gå på stan i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar