fredag 22 februari 2008

Storm och konstig Husse

Konstig dag idag. Det blåser så att det knakar i hela huset och Huses är hemma från jobbet. Han hade visst jobbar för mycket så han fick ta en extra dag ledigt, fast inte mig imot. Fick vara ute en del i förmiddags, först här runt hemma och sen ute på Torslanda när vi handlade och var i djurbutiken. Det skulle visst tränas passivitet och sånt... inte alls kul, ingen action liksom.

Sen har husse iaf klickat en del med mig. Targeten har jag börjat hoppa genom golvet och då blir husse extra glad och både klickar och ger godis till mig, inte alls dumt. Inte för att jag vet vad det ska vara för bra med att ställa sig / hoppa på ett grytunderlägg, men jag antar att han har en plan med det. Man får hoppas det iaf...

Nu på kvällen är det mest kattjakt som gäller, bra träning det också. Imorgon är det kurs med de andra valparna och på söndag är det ju hoffeträff igen - jippie - om översvämningen inte tar över hela Västra Götaland dvs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar