onsdag 13 februari 2008

Lite foton

Idag passade jag på att ta med mig kameran ut i trädgården, när jag och vilddjuret gick ut. Eller fladderöra kanske hon ska kallas nuförtiden (kolla bild 2). Fast på tredje bilden visar hon sin rätta natur igen och är återigen vilddjuret!


För typ första gången sen Vessla flyttade hem till oss så gick det att gå på berget. Åtminstone kunde Vessla gå där utan att halka omkull. Jag höll mig nedanför. Men Vessla visar tydligt att även på ett berg så kan man hitta saker att hyssa med. Här har hon en rejäl tuss med gräs i käften.

Men det blev även en del fina bilder.

Sen kan det ju gå lite fel när man försöker fotografera utan att kika igenom siktaren. Jag försökte få en bild underifrån på Vessla, och ja, det blev ju underifrån, men kanske inte riktigt den del jag ville ha i bilden. ;o)

Här kommer två bilder som jag modifierade himlen lite på. Tyckte liksom att himlen kändes lite löjligt blek i original. Blev rätt bra om man får säga det själv.

Och så några bilder till...

Slutligen undrar Vessla vilken sida av henne som är snyggast. Blir jag bäst på foto från vänstersida eller högersida?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar