måndag 7 januari 2008

Lite foton som utlovat

Den här gången blev det många foton av Panda och Vessla tillsammans. De ligger och kelar i biabädden och busar med varandra för fullt.


Här visar Vessla sitt sanna jag, men det är bara "tungan" som sticker ut, likt en orms...

Panda börjar leka med snöret till persiennen i hallen. Det är en av hans favoritsaker att leka med. Men denna gången kommer Vessla och kollar vad han pysslar med.

Slutligen var hon tvungen att testa lite själv, men jag tror inte riktigt hon förstod tjusningen...


Sen var det lite mer katt och hundbus.


Vid ett tillfälle höll Panda på att ramla ner från trappan. Jag fångade honom på bild.

Det blev en ny sittbild idag. Jag kände mig inte så nöjd med gårdagens bild. Det kändes som att hon satt så hopsjunken och såg mindre ut än vad hon är, så här kommer en ny sittbild, fast med en rörig bakgrund. Vi passade även på att ta en stå och en liggbild. De kommer nedan.


2 kommentarer:

  1. Hej Pia,
    Nu har jag uppdaterat...efter några dagar...allt funkar jättebra...Visst hoppas jag på att vi ska träffas nångång...om inte annars så blir det väl några utställningar...ska anmäla första nu i februari...I köping...
    Vilken Form på kroppen vessla har...dom växer lite knasigt i den här åldern...hihi...kul och se att nu/ni å tar mycket bilder...men det är inte lätt och fota nu tycker jag...när precis ska käppa så har hon rest på sig.:/
    Ha en god fortsättning...

    /SANDRA Med Flock...

    SvaraRadera
  2. Kan nog inte stava riktigt...
    Skall vara DU/NI...
    När jag precis ska knäppa...ähh du förstår nog...
    //Sandra

    SvaraRadera