måndag 17 mars 2008

Mera snö...

Det fortsatte att snöa en bra stund in på eftermiddagen, men slutligen upphörde det och vi kunde gå ut i trädgården och busa en stund. Kameran fick följa med och det blev mängder med bilder ;o) Vad oväntat, va? Först ut är den flygande katten!



Och därefter följer en massa bilder på vilddjuret. Hon var så lycklig över att det kommit snö.


Till och med så glad att hon försökte rymma ut från trädgården...


Frustrationen över att inte få rymma fick den här busken ta emot...



Men så lugnade hon sig igen och sprang upp på berget och poserade.




Sen tror jag minsan att hon flirtade med mig, eller vad tror ni?


Flygande snöbollar var mycket intressanta.



Till och med så att hon var tvungen att attackera dem när de kom ner.


Hmm... jag hörde ryktesvägen att den där katten skulle vara ute, men jag ser honom ingenstans...

Så jag får väl posa lite mer för Mattes kamera...


Där låg katten, uppe på grannens altanräcke. Han ser inte helt nöjd ut. Han har ju knappt aldrig sett snö tidigare och jag tror inte att det riktigt föll honom på läppen än. Men han lekte lite med snön i alla fall, så det kanske blir bättre och bättre.

Slutligen ligger Vessla och vaktar varandan. Jag tror att hon kräver godis för att man ska få gå förbi... eller är det pussar hon vill ha?

1 kommentar:

  1. Visst är det på sitt sätt härligt med snö.. men man byter inte hjul före påsk så det är bara att byta tilbaka *ler*

    Ha det bäst

    SvaraRadera