tisdag 18 mars 2008

Snön är nästan borta...

... och vinterdäcken sitter åter på bilen :o) Det var i alla fall väldigt härligt väder idag och vi gick ut tillsammans med kameran och njöt av solen. Ja, Vessla tokade runt som ett vilddjur självklart. Men några foton blev det på henne. Sen efter ett tag med lite träning och bus och lek så slängde jag in henne och fotade Panda istället. Så här kommer återigen en bunt med bilder.



Sitt och ligg jämte varandra... observera att det inte är något koppel på någon av dem ;o)



Och sen kommer hela bunten med foton av Panda. Han var verkligen på humör för att visa upp sig för kameran, och det hjälpte ju att jag hade godisar med mig åt honom ;o)









1 kommentar:

  1. God kväll! Siter här och konstaterar att tv;n var ju där jag tänkte vara. Men det är lätt att fastna här för att mingla lite.

    Jag gillar flygande katt på förra inlägget. Nu lurar jag på påskträffen, annan dag påsk tror jag på mest. Vädret verkar vara mer än nyckfullt. Frågan är bara VAR vi skall träffas?

    Nu får jag kika till House på fyran igen, är säkert reklam lagom när jag kommer in igen.

    Skönt att vinterdäcken är på för ni skulle väl ut o köra, hörde att fredag och lördag skulle bli skitväder igen.

    Sov så gott

    SvaraRadera