söndag 6 april 2008

Elaka väder!

Idag skulle vi åkt på hoffeträff i Västerlanda, i närheten av Lilla Edet. Men på morgonen när allt nästan redan var packat och fixat så får vi veta att det snöar och är riktigt ruggigt skitväder. Så träffen blev inställd. Nu sitter vi i soffan och utanför fönstret vräker regnet ner. Vi får väl försöka hitta på något annat i dag då. Köttbullen, osten och blodpuddingen är ju redan förberedd, så det kanske får bli en massa klicker inomhus. Förhoppningsvis så blir det bättre väder framåt eftermiddagen, så att vi kan köra ett spår eller uppletande i skogen.

1 kommentar:

  1. Det finns inga ord för detta skitväder. visst att man måste ju ut men det är ju inte kul att vara ute länge och fika o snöslask.

    Kan vi inte få lite fint väder mer? Jag är tacksam för dagarna vi fått men jag vill ha MER.

    Jag tog en dusch så nu e jag våt lika bra att blöta ner sig innan man går ut med *ler*

    Jag tror jag sätter mig och gråter lite... ha det

    SvaraRadera