tisdag 28 oktober 2008

En Vessla på lekhumör

Jag satt i soffan med datorn i famnen, då Vessla plockar upp en pipleksak. Hon kommer skuttande med den och vill att jag ska kasta den åt henne. Så jag kastar den och hon flyger iväg över hela bottenvåningen. Hon kom skuttande tillbaka till mig och så ville hon att jag skulle kasta igen. Det blev till en lekstund där Vessla sprang och skuttade efter leksaken och jag lockade in henne och kampade lite och sen kastade den åt henne igen. Det var riktigt härligt att se henne med en sån energi. Det känns som om det är väldigt sällan som hon blixtrar till med sån här riktig energi. 

1 kommentar:

  1. Hej hopp i höstmörkret, ja dom var jättegoda... ligger i frysen o väntar på att bli uppätna *ler*

    Är lite nyfiken på den där planen nu har utanför er.... är den en allmäning? Får vem som helst vara där?`
    Är det "tomt" på dagarna?

    Ha en trevlig kväll

    Kram

    SvaraRadera