onsdag 8 oktober 2008

Min födelsedag

Så var man då 1 år. Min födelsedag blev riktigt bra till slut. Den började som alla andra dagar, med att Husse försöker smita ut ur sovrummet utan att väcka mig, men tihi, jag vaknar varje gång och säger hejdå till honom. Sen sov jag i ett par timmar till, innan Matte och jag steg upp och gick morgonpromenad. Frukost och ett par timmars vila. På eftermiddagen/kvällen kom Husse hem igen och vi gick ut alla 3 tillsammans. Vi gick ut på planen för att träna lite, men den här killen störde oss lite. 

Efter träningen fick jag mysa lite med Husse på en bänk. Puss på dig Husse min.

Det kom en massa andra hundar ut på planen efter oss. Hmm... men jag fick inte gå dit och leka med dem. Inte ens på min födelsedag ;o(

Men när jag kom in igen så blev jag glad. Jag fick "tårta"!!! En macka med tubost, vindruvor och OSTBÅGAR!

Mums! Så himla gott alltså. Jag slickade i mig osten och druvorna.

Hmm... hur gör man med den här då?

Äh, jag lassar upp den.

Gluffs, ojdå! Redan slut. Bara några smulor kvar.


Sen fick jag faktiskt kvällsmat också. Mumma det! Men överraskningarna var inte slut än. Därefter fick jag 3 paket också. I det första var det ett grisöra inslaget. I det andra låg det en annan tuggis, och i det tredje paketet låg det ostbågar. Oj oj oj, vilken dag! Hoppas att den upprepar sig snart. Hmmm... hur ofta fyller man år? Kan det vara en gång i månaden, veckan, om dagen? Snälla!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS! såhär dagen efter!

    Ser att du fick en kanondag!

    Ha en bra dag idag med

    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS från Arras och Ayla i Läjet. Klart man skall ha tårta på sin födelsedag, håller med om att sådana dagar kan vi ha mer av.
    Flocken säger att vi inte kan komma på lördag, de skall på bröllop, är det viktigare än oss. Tycker inte vi. Hälsningar Eva-Britta Morgan o Elisabeth

    SvaraRadera