fredag 31 oktober 2008

Igår kom Weasly på besök...

Redan tidigt på morgonen så var det Weasly som var på besök. Kvart i åtta vaknade jag av ett ritsch-ljud. Då hade lilla hoffefröken fått tag på min bästa bh, och ljudet jag hörde var bh:n som gav upp. Åh, vad förbannad jag blev. Självklart gick ju morgonpromenaden i samma tecken. Det var Weasly jag hade i snöret och jag var ju inte på speciellt gott humör. Promenaden slutade i pannkaka och Weasly fick gå hem utan att ens ha kissat. Sen fick hon ligga i hallen och vänta på att jag skulle lugna ner mig innan vi kunde gå en kissrunda igen. Därefter blev dagen slutligen bättre, och Vessla började komma tillbaka igen.

1 kommentar:

  1. Haha! Jag tror Weasly har varit här och tuggat sönder min bästa BH oxå! I dag på förmiddagen upptäckte jag att den låg i två delar på sovrumsgolvet. För inte kan det väl vara Vilse heller... ? :)

    Trevlig helg!
    Kram från Ida & vovvarna

    SvaraRadera