onsdag 15 oktober 2008

Träning med en favorit

Igår var vi i Bur på kurs. Det var riktigt roligt. Jag träffade en gammal bekant, eller egentligen två. Karin och Zac. Jag spanade en hel del på Zac. Vilken kille! Tänk om vi hade fått springa lösa och busa runt en stund. Men icke då. Men jag fick slutligen tillfälle att hälsa på Karin. Jag passade på och klättrade ordentligt! Stod på bakbenen och tog till och med en tugga av hennes hår ;o) Oops. Men jag blev ju så glad när jag slutligen fick hälsa. 

Utöver det så blev det lite träning med Husse också. Det handlade om det där att hålla rätt position. Husse är lite svårlärd tycker jag. Jag försöker att sätta mig rakt i förhållande till honom, men han bara flyttade sig runt runt runt. Trodde nästan att han skulle bli yr i skallen. Sen höll han på att gå ett steg och tvärnit, ett steg tvärnit. Jag blev ju helt konfys på honom. Bestäm dig, ska vi gå eller stå still? Jag hoppas att han tränar lite på egen hand till nästa gång, så att han inte är så förvirrad då. 

Tass på er!
Vessla

1 kommentar:

  1. Hihi....Tror våra mattar och hussar har fått dåndimpen...vet inte vad dom håller på med...Matte gjorde samma sak med mig i går...hoppas dom har lärt sig till nästa gång...thihi...

    Tass på dig syrran...;)

    SvaraRadera